Радионица ,,Учење – кад и како у току дана“

У току прошле недеље, педагошкиња школе је ученицима четвртог разреда говорила о распореду дневних активности  и најоптималнијем периоду учења у току дана.

На почетку часа, ученици су имали задатак да на већ припремљеном шаблону напишу распоред својих дневних активности и добровољно их прочитају. У току њиховог излагања, педгошиња је скретала пажњу на добре и лоше стране њиховог распореда активности уз давање сугестија како и на који начин да промене нешто у распореду како би им учење било још успешније.

Пред крај часа, педагошкиња школе је показала припремљену табелу како би требало да изгледа план дневних атктивности у току дана са нагласком на разлици између преподневне и послеподневне смене у школи. Такође је скренула пажњу на то да тај план може одступати у зависности од њихових ваннаставних ативности (тренинзи), али да би увек требало да воде рачуна о томе да интелектуални рад има свој оптимални период у току дана и да се такве активности избегавају пред спавање и ноћу.

Утврђени распоред живота омогућава деци да у договорено време обављају одређене активности. Битно је да од самог почетка школовања деца уче како да распореде време током радног дана, да науче колико и у које време учити, када и како користити слободно време, у чему и колико помагати родитељима, када се, на који начин и колико одмарати и слично.

 

Педагошкиња школе

Овај унос је објављен под Актуелно. Забележите сталну везу.